Jag blev just ägd av Jessica......

Believe it or not, jessica ägde mig :o

Mitt godis var slut och jag trodde att Anna hade tagit det. Typ fem minuter efteråt så får jag ett sms:
Haha nu har du inget godis :p
Jag tänkte, djävuls-Anna som snor mitt godis. Får flera liknande sms och tittar efter på hitta.se vem det är. Nån benjamin?..
Anna känner en benjamin.. Djävuls-Anna..  Sen pratar jag med jessica och hon ville komma och leka med mig :)
När hon kommer så visar jag henne sms:en och hon börjar asgarva. Jag fattar inte varför och börjar säga, djävuls-Anna som tar mitt godis. Hon skrattar ännu mer och frågar vart benjamin var ifrån. Typ varberg eller nått, hon skrattar igen.
Jessica sa; Men hallå, Benjamin? Benjamin?
Jag, jaaahaaaa, Den benjamin. Jag förstår.. Djävuls-Jessica & Djävuls-Benjamin.


Jag skämde ut mig lite men aja...

Kommentarer
Postat av: Emilie

Petra , du förvirrar mig!

2008-10-26 @ 22:08:42
URL: http://emjc.blogg.se/
Postat av: persika

såååå satans kuuul :D :D

2008-10-27 @ 10:46:26
URL: http://jessicavanman.blogg.se/
Postat av: Djävuls Benjamin

Haha ^^ Hur gick det med godiset?? ^^

2008-10-27 @ 10:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0