Man blir bara arg.

Man får damp när man hade köpt massor av gott godis för typ 30kronor och så dagen efter så är ALLt borta, (typ tre kvar).

Kom ihåg detta; skaffa bara ett barn så behöver inte syskonen lida!

Sen så blev min andra syster sur för att jag tog hennes schampoo. Schampoot fanns inne i badrummet på hyllan där vårat schampoo alltid finns. Jag tog lite av en flaska, och sen när hon kom hem så tog hon papper och penna och började räkna ut hur mycket schampoo jag hade tagit för att hon skulle ge mig "böter" . Haha, den dagen jag betalar.

Kommentarer
Postat av: Xandrah

bitchslap her!

2008-10-26 @ 18:00:55
Postat av: anna

det har du redan gjort :)

tack!

2008-11-02 @ 14:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0