Idag

Vi sov natten utan några problem från den läskiga mannen i skrubben 2 meter från där vi sov ;D
På morgonen så ville vi se om det verkligen bodde någon där inne, Jag, Malin Irre (och nån till?) Var mest pepp..  :)
Så vi öppnade luckan och lyste med en lampa, det var ett rätt så stort rum med massor av vrår, och en bit in så fanns det en dörr.
Jag är dödsrädd för spindlar och jag såg spindelnät så jag vågade inte gå in i för-rummet..
Elin var modigast och gick in och öppnade dörren till "hans" rum. Vi stod där länge och bara tittade in i rummet längst in..
Till sist så bestämde sig Vickan och Sofie/sofia för att gå in till rummet, vi bildade en lång rad och gick in i hans rum.
Där fanns en säng två datorer, typ 100 schakspel, en byrå, massa papper och ett bord. Inte så läskigt alls... :p
Men helgen var lyckad och det borde vi göra om, visst tjejer?
Får se vad helgen mer har att bjuda på..

Kommentarer
Postat av: Sandrries

haha det lät ju kewllLl :)

2008-09-27 @ 18:31:15
Postat av: juuuuuulia

jävla läskigt rum, konstigt att vi inte har upptäckt det innan.

var det förresten ingen som tog kort på det?

2008-09-29 @ 09:16:40
URL: http://juliake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0