Igår. (2)

Vi skulle gå ut och slänga skräp på elden då berättade jag om att det fanns en björn i Obbola. Ingen trodde på mig?  :O
hursomhelst. Så då sa Sofie;
-Alltså jag lovar att det kommer en björ nu.
Jag- Ja det kommer nog en om en stund.. haha..

10 minuter senare. Så kommer en bil på uppfarten det är Emmas pappa, Torbjörn :D HAHAHA :D ( nöjd )


Nathalie och anna sa att som hörde ett läskigt ljud när alla andra låg och sov, typ Aaaaaaooooouuhh.
Anna snarkade Högst och Elin Hostade typ hela natten :( :p
Det hände inte så mycket mer den kvällen, eller?


Kommentarer
Postat av: lollo

men seriöst, finns det björn? för isf var det den jag hörde.

2008-09-29 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0