Hur luktar orm?

Jag oh en tjej från min musikgrupp hade rast och vi ville gå och titta på ormarna, när vi kom dit så kom en lärare samtidigt och utbrast, men titta dom har glömt att byta lampan till ormen. Som för övrigt heter Troja.

Hon frågade om vi ville hjälpa henne med att byta glödlampa, (jag tänkte i mitt lilla huvud; Hehe. ofta hon inte kan byta den själv.) Men vi sa, eeehh visst.
Hon bytte lampa och lyfte upp ormen. Jag var bara tvungen att peta på den, efter ett tag när vi stått och pratat med läraren så hade ormen krypit upp i ärmen av hennes tröja, huvudet tittade fram bak från nacken.
Hon frågade om jag ville hålla i den, först var jag rädd att jag skulle tappa ner den. Men sen så höll jag i den :D
Den var typ mjuk och len.

Sen var jag tvungen att berätta för alla att jag hade hållt i den... :p
Jag sa åt cici att jag typ luktade orm, hon tyckte att det luktade illa. Jag sa men hur luktar orm?

Kommentarer
Postat av: sos

haha men coolt XD

2008-10-08 @ 19:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0