Haha såå dålig

Det är fan inte sant, vi hade träning igår och på den så gjorde vi några utfall. Jag tänkte; det är ju inte ens jobbig, så jag tog i allt vad jag kunde för att vara duktig, tror ni inte att jag sträckte mig då? :p
Första utfallet.. Men jag lyckades klara mig igenom träningen utan problem.
Värre var det med idag på gymnastiken, cooper-test. Gick rätt så bra första varvet, på andra och tredje så började jag på att känna av bena.. Men klarade mig imååål på gränsen :):)
När vi kom hem så kunde jag därimot inte gå längre, benen vek sig bara på mig..
Och på kvällen lekte jag med jessica, vi hade kul :)
 Vi for ut med mopparna och mina ben och röven gick typ sönder :O
Hehe, får se hur det går för mig imorn i skolan ;D
Ska sååååva nu så.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0