Härligt, eller?

Just nu sitter jag och läser lite Sam/historia för vi har ju tydligen redovisning imorgon -.- ...för annars blir läraren sur på mig..igen..?... -.-
Ska läsa sam en sväng och hade sen tänkt att gå och lägga mig.

Tidigare ikväll var jag och jessica på trafik-körkorts-föreläsning eller vad det nu heter. Helt okej, inte jobbigt eller så fast det var i tre timmar.. Men aja,

imorgon PEPPAR VI SÖNDER POJKAR OCH FLICKOR för då ska vi träna skiten ur oss innan brännbollscupen.! ;D komigen nu! nu spöar vi skiten ur allihopa! :D

OBS! jag tar inte brännbollscupen seriöst. . . . .   Dom som inte tror mig kan läsa vad min blogg heter.. :)

Aja, nu ska här sovas lite så att jag inte är död imorgon för då kommer nog sam läraren/min grupp att döda mig :(
För jag hade tänkt att få dö lite imorgonkväll istället.


Så morgondagen ser.. dödsrolig ut. Ha ha ha.. nej jag är inte trött -.-

det var faktist lite roligt, hahaha..          

  ...hahahahahahahaha ...haha.. ha..                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0