AMAGAD!

Jag såg EDWARD CULLEN! Eller ja, han i Twilight!
SÅ JÄVLA NIIIIICE! fast sen så var det ju troligast inte han eftersom att han snackade Svenska med en tjej....
Fast han var skitskit lik!!! VICTORIA håller med mig och hon ljuger aldrig för det vet jag! jag var bara litesådär småtvungen att skcika ett sms till Ke! :P P.S jag har inte damp.! anyway. Let's Party with a big P
träning ikväll och som vanligt satsar jag på ett till blåmärke..

Förväntar mig full redogörelse för dig menig Em! Lööv juuu 

Kommentarer
Postat av: Emilie

'Förväntar mig full redogörelse för dig menig Em!' Hade det där med mig att göra? För jag förstod inte :D

2009-02-26 @ 18:13:41
URL: http://emjc.blogg.se/
Postat av: JULIA

gulligt petra!

men ngt som jag inte fattar är VARFÖR DU INTE TOG KORT?? :O

2009-02-26 @ 21:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0