hahah, sööt.

Sen måste jag bara tillägga att våran söta klasskamrat, Jesper, hade lyckats glömma bort vad Andrea hette....
Lite småkul. Han skrev sitt namn.. sen mitt. Han tittade upp på tjejen mitt emot honom och sa; Ehh, det här blir nog lite pinsamt.. Men vad heter du?..
Jag höll på att skratta ihjäl mig men tyckte synd om Andrea, vi har ju ändå gått i samma klass i ett halvår nu.. Så det var dagens. Förutom att våran kära lilla höna sa; Ja men jag försöker ta reda på vad som är hönan och ägget.. Jag tänkte.. Vi vet då vem som är hönan... ;) Asskoj! :p

Men nu måste jag göra lite asaskoj pluggning... Jippie!

Lulla sött, all the people of the world who know my name! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0