Är det bara jag?

Jag får sådär smärre utbrott ibland... hela världen kraschar ner och det finns inget man kan göra åt det.
Det finns alltid orskaer och man kan inte ta hur mycket som helst.

Så därför:
-Ber jag först och främst om ursäkt till emma, väldigt onödigt av mig att göra dig upprörd, alltså: mitt fel och om du fortfarande vill så skulle det vara roligt att leka på lördag:]
-Sen till större delen av laget. ja ni vet varför. X never by a lie, N.g X

Ja så.. Peppa helgen nu girlies :] Lööv Juuuu :D

Kommentarer
Postat av: JULIA

X never by a lie, N.g X



värsta kluringen där alltså :(

2009-03-12 @ 16:26:11
URL: http://juliake.blogg.se/
Postat av: emlin

hihihihih :] sööötpetrizz:]

2009-03-14 @ 14:49:28
Postat av: Anonym

men peeeeeeeetra d¨å

2009-03-17 @ 10:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0