surtsurt..

Nu har man ju pratat runt lite med vänner och så, det känns surt att jag inte fick sommarjobb när dom flesta redan har/har pågång. Så nu sätter jag allt mitt hopp på Sca.!! Komigen bring me some happiness!
Ledig imorgon så det känns ju bra :D men jag har prov i sam på tisdag.. så då blev det sämre igen.. :/
Alltså deet känns ungefär som om att direkt det går bra för mig, så ska någon sabba.
Så från och med nu ska jag börja be till Gud varje dag tre gånger om dagen.! Skämt åsido. HAHA tänkte precis på hönan så det blev bara så.

Men de som känner mig vet hur kul det låter att jag skulle be till gud. när det i själva verket är jag som är Gud... hursomhelst
nu var det länge sen det blev någon brännboll vi måste börja igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0