Ägd igen? =)

HAHAHAHAH jag ägde Emilie och Sandra igen! :O :O

Jag ville leka en ny lek med dom idag.

Jag sa; Ni får säga saker som ni vill ta med er till en öde ö, så säger jag om ni får ta med dom eller inte.
?) =]

Vi höll på ett tag och Sandra och Emilie rabblade upp saker dom ville ha med sig till slut sa sandra; Jag vill väll ta med mig Pikachu då, jag svarade, nej det får du inte. Emilie frågade om hon fick ta med sig pikachu. Jag svarade, nej det får du inte men Jag tar med mig pikachu. Vi höll på i vad som kändes som flera timmar tills Sandra utbrister, men Petra säger bara saker på P och jag fick ta med mig skinka och smör så.. "plopp" NU VET JAG :D
Så kom dom på det.

Hehe, fattar någon annan? ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Det var ju förfan jag som kom på att du bara tog saker på P och hon bara på S, sedan var det hon som kom på liksom "jaahaaa, det är för att Petra börjar på p och Sandra på s blabla" Så jag borde nämnas i själva hjälpandet av att hitta lösningen..

2008-11-14 @ 12:47:12
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0