HAHA

Söt familj jag har, eftersom att det är farsdag idag så åt min far middag här idag. Middagen va god och sen så tyckte anna att det vore kul att leka en lek.
Hon sa; Kejsaren gillar kaffe men inte Te.
Jag fattade typ direkt vad hon menade men min kära mor och min andra syster var inte lika smarta, vi försökte att hjälpa dom och sa typ; Kjejsaren gillar smör med inte ost. Kejsaren gillar kniv och gaffel men inte bestik.
Dom fattade typ aldrig fast vi sa självklara saker som; Kejsaren gillar LYSEN men inte LYSET.
Dom gav halvdåliga exempel som svar dom sa;Kejsaren gillar Ljus men inte Dag.  Vi sa, nej det går inte.. Kejsaren gillar glass men inte chokladsås. Nej det går inte heller.. Hihi, jäklar vad vi skrattade :p

För er som inte fattar.... Ansträng er inte förmycket.. ;)


Får se om någon kan svaret, så kan man alltid skriva det här, Annars så säger jag svaret imorgon eller nått.. ;D

Kommentarer
Postat av: ninanina

jag kan svaret!!!

2008-11-09 @ 19:58:27
URL: http://mybeautifullife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0