Jag bryr mig verkligen! (skratt) Nä men ärligt, det gör jag.

Ikväll nämnde mamma att en av hennes jobbarkompisar skulle fara till Estland för att skänka julklappar åt ett barnhem och åt en fattig familj.
Jag kände mig glad, jag ville hjälpa till, Såklart! Jag är helt för att ge bort saker till barn på barnhem och sådanna saker, så just nu är det mesta av familjens gamla leksaker borta. Det känns så jävla skönt.
Att man kan skänka t.ex en nalle som man aldrig har "pratat" med på flera år och ge den till ett behövande barn någon annanstans. Det känns typ som om jag skulle vilja hålla på med det här i framtiden. Att fara till länder och sprida lite glädje, deras miner skulle vara oersättliga! :D


HAHAHAH tänker nog vissa av er nu.
En del tycker kanske att jag är töntig, gå och dö, jag menar det.
Andra håller med mig medans vissa tycker att det är slöseri med tid.. Man får ha en åsikt. Men så länge som du har kraft att fulfölja ditt hjärta, ge aldrig upp någon väntar på dig och behöver dig. Är det inte värt att kämpa för så säg?

En del av mina vänner tänker nog nu;

Sen när är du så snäll? jag har aldrig sett den här sidan av dig förut!
Svar; Jag är snäll, men bara när det är något som jag verkligen "brinner" för. Jag visar det inte så ofta eftersom att ingen har frågat, om jag kunde så skulle jag åka jorden runt flera flera gånger om för att få sprida sådan lycka.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Inser du hur smart det här inlägget får dig att verka?

2008-11-21 @ 15:46:43
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0