Äntligen fredag.

Så nu är det fredag och helg igen!
Evelina kom och hälsade på från övik, alltid kul att se se henne. (:
Emilie och Sandra var också kula idag, kommer inte på något kul men.... heh..
Sen provet i Engelska gick helt okej, nått misstag man kunde ha rättat till. Men vad gör man?
Spanskan gick inte så bra, våran lärare är galen idag sa hon; (vi pratade om spanien) "Ja, flickor i spanien har ju en cermoni när dom fyller 15, men pojkarna måste vänta tills dom fyller 18"  .... .... .... "Undra varför det skiljer 3 år mellan flickor och pojkar, ha ha. Jag låter frågan sväva runt i klassrummet ett tag så ni kan tänka på det."
Som vanligt eller?
Sen så tog jag bussen hem, jag kände mig väldigt trött och halv-somnade hela vägen till Holmsund,
efter Himelska-fridenstorg så somnade jag helt och vaknade 20 meter från min hållplats, tur? :)
Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på,

Kommentarer
Postat av: sos

hihi trääävlans

2008-10-10 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0