Applause, Applause

Jag missade tyvärr 5 i tre bussen..
Så jag gick upp till min kära mami ett tag.
På bussen mötte jag Sofia :D
När jag skulle av på min hållplats så skulle hon självklart lägga upp bena i vägen, så jag satte mig ner och sa att jag skulle av vid skolan.
Hon ba, men ge dej!
Nä jag ska av vid skolan, sen upptäcke jag Sofias påse.. Den tog jag och sa att jag ångrat mig och sa att jag skulle av vid blomsterhandeln (som för övrigt är busshållplatsen längst bort)
Bestämde mig till slut för att gå av hos Sofia, vi sprang ut ur bussen då jag uptäckte att jag glömt busskortet i bussen..
Vi väntade på att bussen skulle fara och vända.. När den kom så vinkade jag tyyp men den körde förbi.
Som tur är så kunde mami ringa till busstationen och hämta mitt busskort, William hade hittat det. Så tack :)
Och tack Mami :9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0