Frääänds

Igår efter skolan så var jag med Emilie Sandra och Evelina, fyfan vilka härliga tjejer! =)
Vi gick på stan ett tag och tittade på kläder mobiler osv. Sen blev det att köpa mat, jag köpte en kebabrulle på stan, Sandra köpte en macka på subway och Emilie och Evelina köpte kina-mat på (nåt ställe?)
Sen for vi hem till Emilie och åt, mums, jag dog efteråt..
Hahah, sen lärde jag dom att leka Cp-leken. Evelina blev typ rädd och gick iväg..
Klart man blir sugen på subway kakor på kvällen, så först åkte vi till rimi, alltså nya supermarket på teg. RIMI inte riiiimi sandra.
Vi satt och åt kaorna på Subway sen fick vi skrattattacker och höll på att skrämma ihjäl halva stan..
Hahah, vi for hem och Alla satt med varsin dator i samma rum och pratade med varandra. Vi lanade typ Bubbletrubble :p
Hahaha.
Det måste vi göra om, visst Tjejor, och Evelina kom upp snart igen! :D


Kommentarer
Postat av: sos

senaste kommentaren skulle ha varit här ist :o

2008-10-04 @ 15:47:09
Postat av: Emilie

Evelina kommer och myser med mig hela v 44 ;)

2008-10-04 @ 19:01:11
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0