Planerat in i minsta detalj.

Hahah eftersom att jag inte har någon aning om vem som läser min blogg så skriver jag ut folk med nummer ;D
1,2,3,4,5,6 :)

Nummer 1 och nummer 2 och 6 var hemma hos nummer 2 och fixade lite inför kvällen.
Våra söta "barnvakter" (vi är äldre men fick ha barnvakt gulligt :]) var i köket och ordnade lite chips.
Nummer 2 går in i tvättstugan och ska fixa nått.
Efter ett tag hörs en krasch.
Dörren öppnas och barnvakterna tittar in i tvättsugan och på golvet ligger en trasig spritflaska.
Ojdå. Säger nummer 2. Barnvakterna tror att den ramlade och hjälper nummer 2 att torka upp.
Nummer 5 kommer dit. Hon hjälper till att fixa popcorn.. och medans så råkar nummer 2 att stöta ner en lavalampa på golvet. Den var rätt så varm. Så hon stod där och petade på den ett tag.
Sen börjar detl lukta konstigt, och gissa, popcornen är brända. Det luktade pyton..
Nummer 3 kommer. Bålen är klar och det skålas. Nummer 4 kommer. Det skålas igen.
Efter ett tag så tar nummer 2 in alla på sitt rum. Hon berättar vad hon gjort;
-Först så gick jag i n i tvättstugan, öppnade korken på spritflaskan och hällde ur hälften av innehållet och fyllde på med vatten. Spriten hade jag kvar i en flaska. Sen så "råkade" jag tappa ner den på golvet (den med vatten) för att visa barnvakterna att jag inte hade gjort något.
Haha, geniallt skrattade alla.
Senare så tittar alla ut på hennes balkong och där står den riktiga bålen vi hade gjort åt oss själva.
Vi bjöd barnvakterna på tropikal-bålen.

Vi bestämmer oss för att fara ut, mopparna packas fulla med lite smått och gott.
Vi hämtar muggar :) och far.
Det är rätt så kyligt och det tar ett tag innan vi hittar ett ställe att vara på.
där så smakar vi på blandningen som nummer 1,2 och 6 har blandat ihop. Inget vidare men det smakade typ glögg.
Vi pratar och har jättekul. Tills nummer 2 kommer på att hon vill ha cigg. Nummer 4 ringer sin kontaktperson.
Nummer 4 och 2 bestämmer sig för att fara och hämta dom.
-Nummer två skriker;Vafan ta inte med er spriten.. Heh.
Resten står kvar och småpratar lite. Några personer som kommer gående vi typ gömmer oss?
Vi börjar prata högt om stjärnor och skit..
Nummer 2 och 4 kommer tillbaka. Dom fick med sig en cigarett..
Under tiden har Nummer 1 lyckas hälla i sig 5 mugar med "Nummer 2's suprise" 
hon börjar prata en massa skit..
Senare några muggar senare när vi ska bestämma oss för att fara är det bara nummer 4 som knappt har smakat på blandningen.
Nummer 6 far hem.
Nummer 1 och 2 går runt i cirklar och pratar om ingenting.

Nummer 1 säger;
-Haha, Titta nummer 3, jag har två korkar men bara en flaska.. haha.,, hur går det till..
Nummer 3 tar av nummer 1  en kork och säger; -nu har du bara en kork..
1-Ja, jäklar vad hände med den andra?..
3- Här har du den..
1- Ja.. Titta nummer 3 jag har två korkar nu..
3- Jag vet....

Senare..
1-Titta här nummer 5 jag har tre korkar nu.
5-Jaså?
1-Jaa. Ska jag kasta bort dom?
5- ja gör det..
1- Okej,.. Haha nu är dom borta.. :)

Nummer 2; Vafan vem har tagit min moppe?
Nummer 4- Jag och nummer 3 körde hem den åt dig du kan inte köra moppe nu!.
Nummer 2, Jaha..
2- Hallå nummer 5 vart är min moppe.
5- Men vi körde hem den åt dig.
2- Jaha.

Vi far hem.
Så slutade våran kväll. Roliga citat fick man och glädjen minns man idag :)

Kommentarer
Postat av: juuuuuulia

haha,korkarna var ju solklart ;D

2008-09-22 @ 08:56:22
URL: http://juliake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0