...dig kan jag lura vart jag vill

Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
Vet du vad?  :O
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
Två av killarna från va i helvete var på skolan :O !
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
sofia pratade ju om färger, minns du?
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
den gröna och svarta var där  :D
Jessica säger:
ofta   :O :O
Jessica säger:
niiice   :D :D
Jessica säger:
när?  :P
Jessica säger:
vart?
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
idag på draggen,
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
dom letade efter några
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
 :S
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
Frida i min klass känner dom typ så hon sa ba; oj fan där är ju dom
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
Jag måste hälsa
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
:O :P
Jessica säger:
hahahah okeej  :P fan vad najs
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
Så jag stod typ 10 meter ifrån :O :D
Jessica säger:
wooow, du skulle ha petat på dom  (A)
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
Sofia ville komma till draggen!
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
JAg VILLE!
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
haha, hon ba, men säg åt dom att vänta
Jessica säger:
hahah  :P
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
Fast ärligt ...
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
vet du vilken dag det är idag?
Jessica säger:
meeeeh..........................
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
 ^ ^
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
H AHH AHAHA
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
 :D
Jessica säger:
din lilla...
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
jag ägde sofia med samma
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
 :D
Olsén- Jag är inte våldsam. Jag känner bara för att döda ibland. säger:
HAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: jessicaaa!

inte snällt...

2009-04-01 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0