bk ^^

skolan börjar om cirkus en och en halv vecka X.x
jag måste nog ta livet av mig..  Vi får se hur det blir också men det ordnar sig nog tillslut (:
Nu ska jag vara duktig och fara och springa sen innebandy <3
Måste även nämna att Harry Potter filmen var värdelös -.-
Helt värdelös. inte ens i närheten av att den liknade boken :/ jag hade ju sett fram emot denna.. Måste även nämna att i slutet..

*SPOILERS VARNING*

precis efter att dumbledore dör så är det tyst i ungefär 30 sec, då hör man när några tjejer börjar snyft-gråta längst bak.. Pff, inte ens sorligt, TYVÄRR!!!!!!! så vi skrattade en aning ^^

Kommentarer
Postat av: JULIAKE

haha,vi är sååå känsliga petrizz (A)

2009-08-11 @ 22:44:45
URL: http://juliake.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv jag saknar det :]

2009-08-29 @ 13:48:31
URL: http://aaahna.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv oftare petra!! i MISS IT!!!!!

2009-08-30 @ 21:39:16
Postat av: Anonym

skriv oftare snälla!!

2009-08-30 @ 21:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0