Vem är din idol?

Titta inte i förväg då förstör ni allt!




1) Välj din favoritsiffra mellan 1-9
2) Multiplicera med 3.
3) Lägg till 3 och multiplicera med 3 igen.
4) Du har nu ett 2- eller 3-siffrigt tal.
5)Lägg ihop siffrorna. (T.ex. om du fick talet 81, Ta då 8+1)


Scrolla nu ner...

Kolla nu med ditt tal vem din förebild är i listan nedanför:
 
 


 

 


1. Einstein
 
 


2. Nelson Mandela
 
 


3. Abraham Lincoln
 
 


4. Helen Keller
 
  


5. Bill Gates
 
 


6. Gandhi
 
 


7. George Clooney 
 


8. Thomas Edison
 
 


9.Petra Olsén

 


10. Abraham Lincoln 
 


 
 
 Surprise, surprise Your Idol is me :) Mohahahahah
Om inte så har ni gjort fel, inte jag ;D

 


Kommentarer
Postat av: sofia

ahhh petra!

jag kollade inte i förväg och jag fick dig som min förebild!! :O haha rätt så coolt tycker jag ;D

2009-02-01 @ 12:24:05
URL: http://sofiaerikasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0