lol.

Helvetesjävladampsladd, nu har alltså min datorsladd kruppat sönder. Den har tydligen fått för sig att den måste ligga på ett speciellt sätt för att vilja ladda upp sig.. Här är man kräsen.. Ingen aning om varför men snart köper jag en ny!p.s det här är första dagen jag märker det så jag kommer att bli galen.

Ikväll blev det stan och myste med kompisar i regnet  på stan.. Men det var som jag sa,.. mysigt.. och blött.. Mest blött
Nu är jag as-mad mest för att sofia inte fick sova här för att lilla pluttan ska jobba imorgon..inte kul.
Aja nu har jag skrivit av mig för i natt. Kommer nog något senare ikväll :p

Kommentarer
Postat av: sofia

hihi, hur länge var du uppe då petra?

2009-06-16 @ 12:32:57
URL: http://sofiaerikasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0