Jag = världsbäst? Eller inte.

Skolan *cut*cut*

Jag måste nog vara den första, eller ja.. inte först men hursomhelst. "Första" som Somnade under Spanska Kursprovet. Alltså, hur lyckas man med det egentligen? :S
Jag slumrade till flera gånger och till slut fick jag typ.. nypa mig i kinderna för att hålla mig vaken. Så nu är jag hur pigg som helst!
SPANSKAN VAR DET SVÅRASTE JAG GJORT I HELA MITT LIV!!! hur fan ska man kunna skriva "en historia" om en utflykt när man inte ens vet vad frågorna handlade om?!
Och hur ska man kunna läsa texterna om man sover? Va, va? precis... Det jag sa.

Jag råkade även vara lite busig på morgonen och skicka ett sms till Emilie
Jag; vart är du? :)
Hon; ehm, stockholm?
Jag; Oj fan Sorry.. Hur går det då?

Jag börjar få dåligt minne!

P.S JAG HAR INTE HAFT DET FÖRUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0