*dies*

felsms.com (sms roulette)

Till: Mamma eller Pappa. Går inte det så ta närmaste släkting:
Sms: Snabb repetition, Du tar larmet och jag tar vakten. Inget strul. Ses kl 21.30. /Ditt namn
----------------------------

Till: Mamma
Svar: Vafan, får inte jag va me?

Till: Mamma
Svar: Vem fixar helikopter?

Till: Mamma
Svar: NEEEJ, JAG VILL TA VAKTEN!!!

Till: Farsan
Svar: kan, inte.. jobbar.

Till: mamma
Svar: Oki

Till:Mamma
Svar: inga problem, glöm inte mössa så du inte bli förkyld igen :)

Till: Mamma
Svar: Ok. Over and out.

Till: Pappa
Svar: Tror jag skippar min del, men du kan väl skicka ett sms i stil med "mission accomplished" när du börjar dra dig hemåt?

Till: Pappa
Svar: jag har inte ordnat flyktbilen än så det får bli på fredag istället. Vakten tar vi me som gisslan också ifall det blir knas.

Till: Mormor
Svar: Glöm inte pistolen

Till: Mormor
Svar: Vacca jag tgjke jan jekten

Senare ringer hon upp asgarvandes och säger med skånsk dialekt: HAHAHAHAHA JAGKOMMR INT IHÅG HUR MAN SKRIVER SMS!!! DU FÅR LÄRA MIG IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0